There's No Freaking Way I'll Be Your Mason! Unless... -- Night 1 (13/14)

Shending – Gillar att han verkar ha reagerat på samma sak som mig gällande Dias attack mot honom. Godindikativt! Reagerar på samma sak som mig om Ash lockV och att han känts null sf. Håller med om att jason bara skulle accepterat godläsning från ash som w. Gillar också att han reagerar på Ashs ”coming across stronger than intented”-kommentar på samma sätt som mig, i 207.

Alexis

Youbutworse – gillar wolflean på Ash i det läget av spelet.

Hippo – metadiveskämt i början genuint bra. Gott? Tror FAKTISKT på mason claim även om jag aldrig sett nån göra så tidigare (men visar sig vara skämt/referens till tidigare part i enligt meow?) Fortsätter va faktiskt rolig, obrydd om attack från jason men den kanske inte var seriös? Första riktiga läsning är om Alexis top town. Känns som att han skojat men chillat och haft koll och nu har mycket info nog att formluera en ordentlig tanke. Mycket gott. Håller också med om att även Ishmaels entrance är unhinged if wolf, men fattar inte varför Chomps och Dia är town. Men tror han på riktigt att meow är maffia??? Gillar frågan till Alexis om vad hans meta är, mitt i Willow-diskussionen, som för att undersöka hur legitimt Alexis’ läsningsteknik faktiskt är för att kunna applicera det på den aktuella frågan. V!

Chomps – Inte jättehype på high/low energy-kommentaren om sitt spelande. Väldigt tyst men så bang väldigt defensiv över Alexis läsningar. Rimligt att finna det irriterande men att ta det så seriöst och att tolka det som w, och framför allt att inte ha sagt någonting fram till dess? Reagerar enbart när attacken kommer? Skumt. Men för skumt för w isf?? Also jag fattade faktiskt vad Alexis syftade på när han menade att Chomps var ond av samma anledning som Shending. Chomps förstod inte det? Gillar inte ”i dont have reads, too early to be certain”. Liksom nej ingen begär certainty. Men jag antar att det kan syfta på hans åsikt om Alexis specifikt. 312 känns dock hyfsat gott.

Meow – frågade direkt alexis om ashs meta – ganska gott. Frågande, bra. Gillar tidig wread på Ash. V? Gillar påpekandet till Alexis om att hen skrev liknande som Shending och Chomps och därmed frågar om hen inte är lika sus – även om man kan spela på sådan nivå som maffia såklart. Gillar också i 138 hur hen direkt förklarar VARFÖR hen håller med istället för ATT hen håller med – tar det liksom för givet som om det var en helt ärlig känsla. Lock V.

Dia – skämt i början är lite stolpiga, gillar inte tungattacken mot Shending. Gillar inte i’m scared. Röstar shending. Jag tänker w. men inte w/w med shending isf? Reaktion på Shending, 129, är dock helt rimlig. Precis sånt som hade pingat mig. Gillar typ uppmärksammandet i 174 om Alexis. Däremot i 177 svarar hon på Shending som om Shending hade bett om förtydligande – vilket han inte gjorde, utan han bara stöttade hens ärlighet. Negativ tolkning isf, men kanske nai? Gillar dock beskrivningen – performatively inquisitive, no post can go by without him engaging, för det är väldigt sant och rimligt att reagera på. Gillar också tanken om att eventuellt ändra uppfattning när jag väl dyker upp och förklarar. Men sen 203 – gillar inte den sortens grundlösa ställningstagande när det ändå finns nånting att gå på. Gillar verkligen 261, känns väldigt ärligt och towny och jag förstår var det kommer från. Gillar tyyp kommentaren om Chomps ragebait-reaktion. Håller med om att Hippo har varit tonally good. 375 is very informative, agree that it puts us back a few steps regarding the Alexis/ubut slot. But square 1? I dunno… Fortsätter att beskriva mina Chomps-känslor bra i 385. 390 – också intressant poäng. Gillar att Dia sätter Ash som w eftersom jag upplever skepticism mot dem båda. Varför Chomps slightly town?

Jason – svag början tbh. meow gillade ”nope town again” men inte jag. Reaktionen på townread från Ash är dock vad jag gillar. Väldigt bra förklaring i 179, resonerat djupare än vad jag väntar mig av w. Tror V!

Ash – Ser nu hur vibe-läsningen på jason verkar obefogad. Men efter exemplena i 137 håller jag med om jittery och nervös. Svaret på Jasons sussande är bra. ”Coming across a lot stronger than intented” är ännu bättre. Ifrågasättandet av Chomps seriositet i 275 är… bra också typ w/v-känsla? Gillar dock 284, ligger nära mina tankar. Även 285. Gillar förklaringarna i 301, men är Shending w så är Ash också det. Undrar hur jag ska tänka om Ash i posts som typ 341. Typ en valid fråga men bara typ. Så liten detalj att bry sig om. Men gillar 368, uppmuntrande.

Ishmael – actingfrågan är dryg, stolpig, ett skämt som blir dåligt och forcerat pga behov att förklara innan man avslöjar var man e påväg – ”u act? – as acting? – CUS U WOLF BOOM”. Allt om Ash verkar vara baserat på någon gimmick vars ursprung jag bara inte fattar eller kan ta på allvar. Allt om Shending är… hårt och antagonistiskt men rimligt utifrån hennes perspektiv? All in all inte så matnyttigt. Fortsätter att inte fatta vad hon syftar på ibland. Kommer med många läsningar i 297 – håller med om flera och tycker andra är iaf rimliga, men typ lite enkla. Skulle också reagerat på exemplena i 302 från hennes perspektiv - rimligt. 430 – funny enough to be v?

Snow

Willow – Gillar typ 361. Svårt att säga varför. Det är väldigt direkt.

Frostwolf

1 Like

me, jason, meow, hippo and prob shending in godklubb
generally the more ive written about someone the more uncertain i am going back and forth

VOTE: snow
why not right. those who talk will reveal themselves.

g’night

Im ngl i totally forgot abt this game after i was watching movie rip

My ldr bf is visiting this weekend but hes leavung today

Ive just been super.locked out

Im trying 2 post to meet the post min so i dont get subbed out cause i think ill be useful in later game stages

Olay i see we voting snow

What they do

I like very briefly skimmed meows posts and i really dislike their tone

I do bemefit from live posting ao im not gonna really iso apart from that one general comment jg

1 Like

Alright 6 posts

9 to go

Man im so tired and sleepy:( it is earky morning here m

I am sorry but…you’re suppose to talk in English?

2 Likes

ahahahahha

UNVOTE barwe

Um hmmm

Im reallt thinking hwde but ive backread very little

The movie was chainsaw man btw was good

1 Like

Yeah

Um

I’ll be more active like d2…

I wana say ill be active d1 at the end but we will see cause when my bf leaves i get p sad im ngl and i just lay in bed

Yes why is someone talking in german

1 Like

Ok im really out of thoughts and i wajna go back to sleel

Gn guys i think i met the post min

No gettung subbed out for me mwahahahahhahahahahahwhwhwh

1 Like

WAIT IT SAID GAME RELATED 15 POSTS

2 Likes

Sigh…